вторник, 23 октября 2012 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

  • Як проекти можуть допомогти моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття.
  • Як я можу використовувати метод проектів для покращення навчального процесу.
  • Як я зможу донести все це до моїх колег.
  • Я познайомилася з докладним та деталізованим Планом вивчення теми, зрозуміла, що в процесі роботи над проектом учні навчаться планувати власну діяльність, приймати аргументовані рішення.



1 комментарий:

  1. Так, я згодна з Вами, що для придбання навичок ХХІ століття, метод проектів-самий ефективний і планування відіграє дуже важливу роль. План-це чіткість дій учнів при виконанні проекту.

    ОтветитьУдалить